Lectie de Fotografie


Domnul fotograf mi-a spus ca nu trebuia sa folosesc blitzul, ca-i ca si cum as fotografia subiectii cu soarele in fata, ceea ce nu se face! Eu nu stiam lucrul asta si i-am replicat ca, altfel, nu as fi putut face nimic! Mi-a spus ca trebuia sa las aparatul pe masa. Am incercat atunci si acolo si voila! Miercuri a fost ziua practica. Noi si aparatele noastre de fotografiat. Fara pix si fara fizica. Ia ghiciti, am avut bateria incarcata la Nikonul meu drag? Normal ca nu! Trebuie sa marturisesc ca, desi incep sa cred ca as fi putut invata tot ce stiu pana acum si gratis, nu-mi pare rau ca am ales sa merg la acest curs chiar daca la inceput am fost destul de reticenta. Lotus mi-a spus ca mi-ar prinde bine sa cunosc un fotograf. I-am replicat ca n-as indrazni sa-l bat la cap, eu pricep greu si uit repede. Intamplarea fericita a facut sa ajunga la mine. Are niste fotografii destul de interesante. De la el, azi noapte, nu stiu exact cum, am navigat inspre Adi Zainescu. Care mi-a umplut sufletul de fericire cu articolul despre iso! Deci exista speranta si pentru cei ca mine pana la urma! Se ascunde in povesti! Oricum o iau, am investit cu folos!

No comments:

Post a Comment